Games are not just fun
In the last days, we had a staff training in Nicosia with our partners from Hungary, Bulgaria and Czech Republic under the Erasmus Plus program "Gamification 4 Inclusion & Active Citizenship". We all tried out detective gaming, learned about its methods, and planned potential detective games, which will not only entertain but also develop and sensitize young people in our countries. We hope they will enjoy and learn as much from our future games, as we did during this meeting.
Εκπαιδευτικό σεμινάριο στην Ουγγαρία
Στις 21- 26 Ιανουαρίου η ομάδα η οποία επιλέξαμε για να υλοποιήσει το διαδραστικό θεατρικό παιχνίδι στο πλαίσιο του προγράμματος «Gamification for Inclusion» βρέθηκε στη Βουδαπέστη και είχε την ευκαιρία να εκπαιδευτεί σχετικά με τα θέματα γύρω από το εν λόγω παιχνίδι αλλά και τις μεθόδους που θα ακολουθήσουμε για υλοποίηση του.
Συγκεκριμένα, 9 νέοι, 20-30 ετών, είχαν την ευκαιρία να βρεθούν σε ένα πενθήμερο σεμινάριο, στο οποίο συμμετείχαν επίσης νέοι από την Βουλγαρία, τη Τσεχία και την Ουγγαρία, να συζητήσει για κοινωνικά προβλήματα που υπάρχουν στις χώρες τους, τα οποία πολύ συχνά οδηγούν στον αποκλεισμό και τις διακρίσεις εις βάρος κάποιων ομάδων του πληθυσμού.
Πέρα από τη συζήτηση, οι συμμετέχοντες εκπαιδεύτηκαν μέσω παιχνιδιών και διαδραστικών δραστηριοτήτων, στον σχεδιασμό και την εφαρμογή παιχνιδιών ευαισθητοποίησης, ανταλλάξαν εμπειρίες σχετικά με το παιχνίδι που θα εφαρμόσει η κάθε αντιπροσωπεία στη χώρα της και πρότειναν λύσεις σε προβλήματα τα οποία αντιμετώπισαν.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
“Gamification 4 Inclusion & Active Citizenship”
Erasmus+ Programme, Key Action 2: Strategic Partnerships
2017-3-HU01-KA205-046883 – P1
Το σχέδιο που υλοποιεί αυτή την περίοδο το Ινστιτούτο Ερευνών Προμηθέας ως εταίρος σε ένα διακρατικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα, στο πλαίσιο του Erasmus+ με τίτλο Gamification 4 Inclusion & Active Citizenship σε συνεργασία με Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις από τη Τσεχία, την Ουγγαρία και την Βουλγαρίαθα θα ολοκληρωθεί με την πραγματοποίηση ενός θεατρικού διαδραστικού παιχνιδιού, τύπου escape the room, το οποίο θα στοχεύει στην καταπολέμηση των στερεοτύπων που οικοδομούνται σε κάθε κοινωνία έναντι συγκεκριμένων ομάδων πληθυσμού οι οποίες αντιμετωπίζουν προβλήματα αποκλεισμού σε κάθε χώρα. Στην περίπτωση της Κύπρου, πρόκειται να αγγίξουμε το θέμα του ρατσισμού και των προκαταλήψεων έναντι των μεταναστών, κάτι που παρατηρείται έντονα στις μέρες μας.
Στόχος:
Μέσα από όλη τη διαδικασία του παιχνιδιού, ο στόχος είναι οι παίκτες να βιώσουν μια μοναδική και καινοτόμο εμπειρία βασισμένη σε ένα δημιουργικό διαδραστικό παιχνίδι που θα κρατήσει το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων καθώς τους καλεί να λύσουν το μυστήριο μιας δολοφονίας μέσα από τη συλλογή στοιχείων στα διάφορα στάδια του παιχνιδιού και τη λύση γρίφων.
Ο βαθύτερος στόχος, όμως, είναι μέσω αυτής της διαδικασίας, οι παίκτες που συμμετέχουν να αντιληφθούν με βιωματικό τρόπο το ευαίσθητο θέμα της μετανάστευσης. Να το βιώσουν ως δικό τους πρόβλημα και να έχουν την ανάγκη να δράσουν όχι μόνο στο παιχνίδι αλλά και στην πραγματική κοινωνία. Αυτό θα είναι και το αντικείμενο του προβληματισμού και της συζήτησης μετά το τέλος του παιχνιδιού.
Προς αυτή την κατεύθυνση, καλούμε νέους ηλικίας 14-18 ετών να δηλώσουν ενδιαφέρον συμμετοχής σε μία από τις 4 εφαρμογές του παιχνιδιού.
Το συγκεκριμένο παιχνίδι θα υλοποιηθεί 4 φορές το διήμερο 8 και 9 Ιουνίου 2019 με μέγιστο αριθμό συμμετεχόντων 10 άτομα κάθε φορά ηλικίας μεταξύ 14-18 ετών.
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2019
10:00 π.μ. ………………………
4:00 μ.μ. ………………………
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2019
10:00 π.μ. ………………………
4:00 μ.μ. ………………………
Η συνολική διάρκεια του παιχνιδιού αναμένεται να είναι μεταξύ 2 - 2,5 ώρες (συμπεριλαμβανομένου του χρόνου που δίνεται στο τέλος για προβληματισμό και συζήτηση με τους συντελεστές του σχεδίου)
Προθεσμία δήλωσης
ενδιαφέροντος: 28 Μαΐου 2019
Χώρος υλοποίησης: Οίκημα Μορφωτικού Συλλόγου
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Παλλουριώτισσας,
(ΠΑΝΑΓΙΑΣ 22 ΠΑΛΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑ, 1040) 1ος όροφος
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ!!
Για δήλωση ενδιαφέροντος παρακαλώ απευθυνθείτε
στο τηλ. 22432111 ή στο [email protected].
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΧΕΔΙΟΥ
“Gamification 4 Inclusion & Active Citizenship”
Erasmus+ Programme, Key Action 2: Strategic Partnerships
2017-3-HU01-KA205-046883 – P1
Το σχέδιο με τίτλο Gamification 4 Inclusion & Active Citizenship ολοκληρώθηκε με επιτυχία και παραθέτουμε πιο κάτω την μεθοδολογία που έχει ετοιμαστεί στα πλαίσια του προγράμματος για την υλοποίηση παιχνιδιών ντετέκτιβ με περιεχόμενο μυστηρίου που ταυτόχρονα έχουν κοινωνικό περιεχόμενο με στόχη την εξάλειψη στερεοτύπων, προκαταλήψεων και μισαλλοδοξία.
Κατεβάστε το αρχείο για τη μεθοδολογία του παιχνιδιού που υλοποιήθηκε στην Κύπρο ΕΔΩ (ΕΛΛΗΝΙΚΑ)
Κατεβάστε το αρχείο για τη μεθοδολογία του παιχνιδιού που υλοποιήθηκε στην Κύπρο ΕΔΩ (ΑΓΓΛΙΚΑ, ENGLISH)
Κατεβάστε το αρχείο για τη Κεντρική μεθοδολογία του σχεδίου στα ελληνικά ΕΔΩ
Κατεβάστε το αρχείο για τη Κεντρική μεθοδολογία του σχεδίου στα αγγλικά ΕΔΩ (english)